Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındaki şikayet ve ihbarların işleme konulabilmesi için;

Şikayet ve ihbarlar bizzat veya dilekçe ile başvurularak Bakanlığımıza/Başkanlığımıza yapılması; şayet elektronik ortam üzerinden şikayet ve ihbarda bulunulacak ise bunun da Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)
 üzerinden yapılması gerekmektedir.

cimer.png

Merak ettiğiniz diğer konular için:



Kamu Sosyal Tesislerine İlişkin Tebliğ (Tebliğ No: 2019-1)

10 Ocak 2019 Tarih ve 30651 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanmıştır.

18/01/2020 tarih ve 31012 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren "Kamu Sosyal Tesislerine İlişkin Tebliği (Tebliğ No: 2020-1)" ile yürürlükten kalkmıştır.

KAMU SOSYAL TESİSLERİNE İLİŞKİN TEBLİĞ(2019-1)




Bakanlık Ana Sayfa | Bakanlık Birimleri | Kültür ve Turizm Bakanlığı Etik Komisyonu | Webmail | Personel Sorgulama

Bu site Kültür ve Turizm Bakanlığı Bilgi Sistemleri Daire Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.